تخقیق در مورد لزوم اندازه گيري هوش هيجاني و دلالت هاي ارتقاء تحصيلي خود به خود 35 ص |1433157|

دانلود فایل کامل پروژه ی تخقیق در مورد لزوم اندازه گيري هوش هيجاني و دلالت هاي ارتقاء تحصيلي خود به خود 35 ص با لینک مستقیم از سایت



,لزوم,اندازه,گیری,هوش,هیجانی,و,دلالت,های,ارتقا,تحصیلی,خود,به,خود,35,صلزوم,اندازه,گیری,هوش,هیجانی,و,دلالت,های,ارتقا,تحصیلی,خود,به,خود ,,تخقیق در

توضیحات کلی و جزئی در مورد مقاله دانشگاهی تخقیق در مورد لزوم اندازه گيري هوش هيجاني و دلالت هاي ارتقاء تحصيلي خود به خود 35 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 35   لزوم اندازه گيري هوش هيجاني و دلالت هاي ارتقاء تحصيلي خود به خود  ضرورت هاي ديگري براي استفاده از فنون ارزشيابي توصيفي در برنامه ريزي درسي ( اين مقاله از وبلاگي تحت عنوان ارزشيابي توصيفي، نوشته آقاي محمد حسن مقني‌زاده اخذ شده. Pars EI) در اين يادداشت بلند! با استفاده از دو مقاله به بررسي دلالت هاي استفاده از فنون ارزشيابي توصيفي در نظام برنامه ريزي درسي با توجه به نظام موجود ارزشيابي تحصيلي و مقررات موجود ارتقاء تحصيلي در آموزش و پرورش كشور مي پردازيم.متاسفانه در ادبيات آموزشي موجود در كشور ما، امتحان كه نوعي اندازه گيري (Assessment) مي باشد؛ با ارزشيابي (Evaluation) كه نوعي قضاوت است؛ يكسان پنداشته شده است. در حاليكه امتحاناتي كه در نظام فعلي ارتقاء تحصيلي در ايران با استفاده از مقياس كمي (20-0) از دانش آموزان گرفته مي شود تنها بخشي از قابليت هاي هوش شناختي (IQ) دانش آموزان را مي سنجد و در مورد اندازه گيري هوش هيجاني (Emotional Intelligence) اطلاعاتي را فراهم نمي آورد. لذا د …